zaterdag 27 april 2013

prentje en de Koningsspelen

Ik weet niet of u toevallig in Enschede woont (de enige plek waar gisteren de zon scheen en Willem-Alexander en Máxima de Koningsspelen opende) maar als dat niet zo is, zijn die van u ook in het water gevallen.
Had ik net als hulpmama mijn groep kinderen zonder al te veel noemenswaardige ongelukken bij elkaar op het sportveld, konden we gelijk weer naar binnen. Zoon liet zich niet kennen, en maakte een fijne tekening voor de aanstaande koning. En het bleef maar regenen hè.

Dan maar Koningskoekjes bakken, om toch een beetje Oranjegevoel te behouden.

5 opmerkingen:

  1. Bij ons werd het ook afgelast...hebben we maar dvd gekeken. Brief voor de Koning, dat dan weer wel wel. Maar koekjes met fuck bakken lijkt me ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, best cookies ever :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha! Fuck Zorreguieta daar kunnen we wel wat mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hoer a ook een goed koekje hoor, snap niet waarom iedereen het over dat fuck koekje heeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen