woensdag 18 april 2012

prentje en de bijzettafeltjes

Ik hou niet zo van salontafels. Ik vind ze vaak een beetje statisch. Maar het is toch wel handig om ergens je kopje koffie kwijt te kunnen. En ons oude tafeltje zag er wel heel smoezelig uit bij de nieuwe bank.
Na een paar vruchteloze meubeluitjes, bedacht ik me dat we net zo goed iets konden maken (lees Man, ik ben van de concepten, Man is van de uitvoering.)
Dus kocht ik bij Xenos een paar goedkope kubussen, was ik druk in de weer met het uitzoeken van Precies De Juiste Kleur Geel, en konden we kon Man aan de slag.

En dit is het eindresultaat. Ik ben er blij mee! (En Man ook, hoop ik). 

14 opmerkingen:

  1. Jeeej mooi zeg! En de volgende keer wel meehelpen he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf geworden, Bij ons is de verdeling hetzelfde alleen schilder ik altijd alles, hij heeft daar echt een enorme hekel aan en ik hou van schilderen :-) Mooi kleurtje ook, geel is leuk.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik heb ook geen salon tafel(alleen het woord al) Ik gebruik vaak 1 van mijn vele krukjes!

    Maar dit vind ik ook heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk! Ik heb liever ook geen salontafel, maar de kinderen spelen er zo heerlijk aan. Het bovenblad is van glas, je ziet er alles op, inclusief krassen. Ik ga die kubussen zeker in gedachten houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb ook zoiets laten maken van steigerhout, handig en multifunctioneel: peuter rijdt er zelf in rond. Fijn kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Ga ik onthouden. Wij hebben een salonkist ;-) Lekker zwaar zodat ik daar 's avonds mijn vermoeide pootjes op kan leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en dan doe je er ook nog allemaal gele boeken in!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, zo simpel en zo mooi! En wat leuk hier op je blog, ik ga je volgen....als honderdste volger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hela, wat een goed idee! Hier bij de nieuwe bank ook geen tafel, maar houten krukjes... toch ben ik wel gecharmeerd van jouw uitvoering met de kubussen.... wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk! Wil ook zoiets gaan maken. Was wel even benieuwd naar de wieltjes die je gebruikt hebt. Zwenkwielen met rem zo te zien. Wat is de wielmaat? Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee voor een salontafel! Ik hou daar wel van een beetje een andere swing ergens aan geven. Beetje eruit springen mag wel!

    BeantwoordenVerwijderen