vrijdag 20 januari 2012

prentje en Zoon's interesses

Het leek me altijd zo leuk als je dezelfde hobby's deelt met je kind. Nu houdt Zoon van Pokemon, tv kijken, DS spelen en nog meer tv kijken. Nou ja, en waar ik van houd is inmiddels wel duidelijk voor u (als u met enige regelmaat mijn blog leest).

Weinig overeenkomsten dus, op dat vlak. Tot vorige week. Opeens kroop Zoon achter de camera om zijn Lego te fotograferen. Opeens vielen er termen als "mooi licht".
Ik wist niet wat ik hoorde.

En mijn letterbak had hij ook al in beslag genomen, zoals ik u al eerder melde.
'Het lijkt me handiger als ik al jouw spulletjes eruit haal, zodat ik mijn Gomu-gummetjes een beetje mooi bij elkaar kan zetten', zei hij. En begon ze ijverig te sorteren.

Nu wil hij een eigen blog beginnen.

Het moet niet gekker worden.

7 opmerkingen:

  1. Hihi, wat een heerlijk kereltje (hoewel je hem vast ook wel eens achter het behang wil plakken ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw te gek! Ik ken ook zo'n jongetje...kunnen ze mooi naar elkaar linken. Ik voel een nieuwe kindertrend opkomen, jawel!
    Lekker van genieten hoor! En ik ben heeeeeel benieuwd naar zijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw gelukkig maar! fotograaf niet gek toch!?

    BeantwoordenVerwijderen