woensdag 19 januari 2011

prentje en de inspiratie

Het nadeel van al die inspirerende blogs, is dat je zoveel leuke dingen ziet die je ook wilt hebben, hebben, hebben. Zo ben ik nu in het bezit van een jurkje met uilenprint dankzij haar en heb ik een kaartenrek, met dank aan deze mevrouw.

Het kaartenrek wordt met vreugde begroet door Zoon. 'Aah, dat had ik nou net nodig', verzucht hij. 'Een plek om mijn voetbalplaatjes op te bergen'.
Sorry Zoon, dit kaartenrek is een oude wens van je mama, en komt dus in haar werkkamer. Enthousiast vul ik het met mijn Roodkapjeverzameling en meer van dat spul.

's Avonds werp ik nog een blik op mijn rek. He, wat zie ik daar linksonderin? Ik kan me toch echt niet herinneren dat ik Rafael van de Vaart heb toegevoegd aan mijn voorraad designkaarten.
Proestend staat Zoon om het hoekje. 'Het kan toch ook ons rek worden, mama?'

Ach, ik laat het maar even zo. Rafael bevindt zich in goed gezelschap.

9 opmerkingen:

  1. Oh daar ben ik ook al een tijdje naar op zoek. Heb er wel wat op Marktplaats zien staan maar dan zijn ze weer zo ver weg he?
    Ik heb een boel Retro kaarten die ik zo graag uit zou willen stallen :-)
    Erg leuk, en ik denk dat mijn Secretariaat ook beslag gaat leggen als het rekje er eenmaal is ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het jurkje ook gekocht dankzij haar. Zit heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-)
    (En hebbu ook een foto van de jurk, want die wil ik ook graag zien...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, lang leve de uilenjurk! Als alle blogdames er nu een kopen, kunnen we naar elkaar zwaaien op straat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n kaartenrek!!!
    Bedankt voor je leuke reactie!
    Ik ga je volgen wat jij hebt ook een zeer inspirerende blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, jij hebt wel héél mooie kaarten in jouw kaartenrek gezet! :)
    Veel plezier ermee! Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He, lief Prentje, wat zie ik: 200 bezoekers op één dag!!!!! Wat een mijlpaal weer, geweldig dat je zoveel mensen mee laat genieten van jouw "creagaven" (nieuw woord?) Inspirerend naar twee kanten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach maar voor van der Vaart kun je toch wel een uitzondering maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke site zeg!

    Ook een leuk kaartenrek vind je hier! Evenals gave kaartenhouders en -gordijnen.

    Kijk maar eens!

    BeantwoordenVerwijderen