zaterdag 21 augustus 2010

prentje en Oud Valkeveen


Tja, wat gingen we nu doen met het partijtje? Na het grote piratenavontuur van vorig jaar moesten we weer met iets nieuws komen. Even geen themafeestje meer. Hoe zou het zijn om met acht jongens op stap te gaan?

Super, maar ook best vermoeiend, weet ik nu. Oud Valkeveen moest het worden, ons favoriete speelpark. 'Een hele verantwoording', zei mijn moeder. Alsof ik dat niet wist. Ik had er nog net geen slapeloze nachten van. Ik deelde mijn zorgen met mijn collega's. 'Dat wordt hartstikke leuk', zei collega 1. 'Als je maar pleisters, telefoonnummers van ouders en extra pakjes drinken meeneemt.' 'En zonnebrand, extra broeken, reserve-onderbroeken en handdoeken', vulde collega 2 aan. Fijn, collega's die meedenken.

En dus gingen we vanmorgen op pad. Onvolprezen Zus mee, en drie auto's. Plus 3 tassen met pleisters, telefoonnummers etc. De kids konden er nog maar net bij.
En wat ging het goed. Wat vonden ze het leuk. Wat genoten ze.

En wat zijn we moe nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten