vrijdag 15 januari 2010

prentje weer geland


'Ga je nog steeds over Curaçao schrijven?' vraagt zus. En die is nota bene zelf mee geweest. Tijd om af te ronden dus. Moeilijk hoor. Ik zou nog willen schrijven over de fantastische kleuren op het eiland. Over het restaurantje op het strand waar je zo lekker met je tenen in het zand kon eten. Over de flamingo's die we tegenkwamen. Over de lekkere Amstel Brightjes die ze hier niet verkopen. Over de galerie met die kleurrijke schilderijen. Of over alle keren dat we hebben gesnorkeld, en het leek of we in een aquarium zwommen. Maar ja, het wordt tijd om weer met beide voeten op de grond te komen.

Man en Zoon halen me in alle vroegte op van Schiphol. 's Nachts voel ik de kleine voetjes weer tegen me aan. 'Mama, ik hou van jou tot voorbij de ruimte', hoor ik naast me fluisteren.
Ik ben weer thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten